Yksi yleisimmistä sisältömarkkinoinnin kompastuskivistä on se hetki, kun myynti pistää pirauttaen heti sen jälkeen, kun joku latasi oppaan yrityksen nettisivuilta.
Blogi
Kasvuhakkerointi – Löydä tehokkaimmat keinot liidien generointiin!
Tässä blogissa luvassa vastauksia kysymyksiin, kuten: mitä on kasvuhakkerointi, miksi jokaisen B2B-yrityksen tulisi jalkauttaa se markkinointiprosessiin ja miten sitä tehdään?
Inbound-markkinoinnin opas B2B-yrityksille
B2B-markkinoinnin trendit 2024
Sisällöntuotanto on muuttunut pysyvästi – Tehokasta hakukoneoptimointia tekoälyn avulla
Kaikki liidit eivät ole saman laatuisia – Rakenna liidien kvalifiointiprosessi!
Tämä blogikirjoitus on loistava paikka aloittaa liidien generoinnin suunnittelu. Kaikkihan lähtee siitä, että todella ymmärrät, mikä on liidi ja ennen kaikkea sen, miten liidistä muuttuu maksava asiakas. Eiköhän aloiteta!
Markkinoinnin ja myynnin yhteispeli – Valmiit palaveriagendat liidien generointiin!
Liidien generoinnin kriittinen tekijä on markkinoinnin ja myynnin saumaton yhteispeli – Tässä valmis palaveriagenda markkinoinnille ja myynnille!
5 juurisyytä, joiden vuoksi liidien generointi epäonnistuu
Liidien generointi koetaan tärkeänä, siihen ollaan valmiita sijoittamaan merkittäviä summia rahaa yritysten markkinointibudjeteista, mutta samaan aikaan liidien generointi aiheuttaa markkinoijille harmaita hiuksia.