Blogi

Vinkit liidimarkkinoinnin sähköpostiautomaation suunnitteluun

Liidimarkkinoinnin koneistossa sähköpostimarkkinointi näyttelee usein tärkeää roolia. Ai miksi? Koska se on yksinkertaisesti tehokas digimarkkinoinnin keino. Sanoipa kuka mitä tahansa, vapaaehtoisuuteen perustuva sähköpostimarkkinointi voi ja elää hyvin! Jokaisen yrityksen tulisi…

Miksi mainonta ei tuottanut tuloksia?

Valuiko mediabudjettisi jälleen kerran hukkaan? Maksettu mainos ei tuonut yhtäkään laadukasta liidiä? Tässä blogissa otat katsauksen maksetun mainonnan anatomiaan, jonka avulla on helpompaa analysoida mikä mainonnassa meni mönkään ja millaisia…

Liidifunneli, näin se rakennetaan!

Edellisessä blogissa avasin asiakaspolun suunnittelun vaiheita. Tässä artikkelissa pääset viemään asiakaspolun sisältösuunnitelman käytännön tasolle. Let’s go! Mikä on liidifunneli? Funneli on ilmaisu digitaalisen markkinoinnin suunnittelun työkalusta (esim. AIDA-malli), jonka avulla…

Kasvumarkkinoinnin strateginen suunnittelu

Vuoden lähestyessä loppuaan yrityksissä vetäydytään neukkareiden uumeniin laatimaan tulevan vuoden markkinointi- ja myyntistrategiaa. Ennen neukkariin vetäytymistä, on hyvä palauttaa mieleen muutamia markkinoinnin strategisen suunnittelun perusasioita ja siinä samalla tarkastella, olisiko…

Mikä perinteisessä strategiaprosessissa on pielessä?

Meille monelle on iskostettu päähän jo koulun penkillä, että markkinointi pelaa pitkän aikajänteen peliä ja myynti pelaa lyhyemmän aikajänteen peliä. Siksi myös markkinointistrategia on perinteisesti strategiaviikon aikana laadittu vuositason ison…

Sosiaalisen median markkinoinnin 8 yleisintä mokaa

Onko yrityksessänne testattu sosiaalisen median mainontaa ja muutaman kuukauden jälkeen torpattu koko homma heikkojen tulosten vuoksi? Pohditko mistä sosiaalisen median mainonnan heikot tulokset johtuvat ja mitä teette väärin? Tähän blogiin…

Good Bye Google Analytics?

Tietosuojavaltuutetun toimisto tiedotti helmikuussa uudesta linjauksestaan: Google Analytics rikkoo EU:n yleistä tietosuoja-asetusta. Tämä tietää monelle yritykselle muutoksia verkkosivujen liikenteen tutkimiseen. Google Analytics seurantakoodi tulee poistaa yrityksesi verkkosivuilta. Tästä artikkelista löydät vastauksia aiheen…
Käytämme evästeitä ja vastaavia mekanismeja käyttäjäliikenteen analysointiin. Valitsemalla Hyväksy annat suostumuksesi evästeiden käyttöön. View more
Hyväksy
Kiellä kaikki