Laadukkaalla sisältösuunnittelulla verkkosivut generoivat enemmän liidejä.
Content Designin avulla suunnitellaan täydellisiä digitaalisia asiakaskokemuksia.
-
Kehitä digitaalista asiakaskokemusta
-
Vähennä asiakaspalvelun yhteydenottoja
-
Tehosta verkkosivujen konversioita
Content Design on asiakaslähtöinen ja ratkaisukeskeinen tapa ajatella ja suunnitella yrityksen verkkoympäristön sisältöjä. Tässä viedään perus sisältösuunnittelu nextille levelille hyödyntäen dataa ja syvää asiakasymmärrystä perusteellisen taustatyön avulla.
Onko Content Design siis aina massiivinen verkkosivujen sisältöjen uudistusprojekti? Ei suinkaan. Se voi tarkoittaa toki suurempia sisältömuutoksia, jopa koko verkkosivuston uudistusta, mutta yhtä lailla se voi olla pienempi pala kakkua, kuten yritysblogin suunnittelua tai verkkosivuston sanojen ja lauserakenteiden muokkaamista.
Content Dseign prosessi: dataa ja todistusaineistoa.
Content Designerin työskentelyprosessi alkaa perusteellisesta tutkimustyöstä ennen itse sisältöjen suunnittelua ja tuottamista. Markkinointi Meemin Content Design prosessi etenee seuraavan kaavan mukaan:
- Yrityksen tavoitteet ja strategia
- Kohderyhmätutkimus
- Laaja avainsanatutkimus
- Kilpailija-analyysi
- Analytiikan analyysi
- Sosiaalinen kuuntelu
- Ihanneasiakkaan ostopolun kartoittaminen
- Verkkosuunnittelu ja sisällöntuotanto
Kun ulkopuolinen kumppani toteuttaa tämän kaltaisen projektin yrityksellesi, voit varmasti vain kuvitella, kuinka monta ahaa-elämystä ja uutta näkökulmaa matkan varrella aukeaa.
Suuntaa antava hinnasto erilaisille Content Design projekteille
- Kartoitustapaaminen (kohderyhmä, tavoitteet, ostoprosessi)
- Laaja hakusanatutkimus
- Sosiaalinen kuuntelu
- Verkkosivujen analyysi (max. 5 sivua)
- Valmis sisältö- ja linkityssuunnitelma 6 kuukaudelle
- Minimitilaus 3 sisältösivua
- Kartoitustapaaminen (kohderyhmä, tavoitteet, ostoprosessi)
- Laaja avainsanatutkimus
- Kilpailija-analyysi
- Analytiikan analyysi
- Sosiaalinen kuuntelu
- Content Design
- Sisällöntuotanto
- Vienti verkkosivuille
- Kartoitustapaaminen etänä (strategia- ja kohderyhmä)
- Avainsanatutkimus
- Analytiikka-analyysi
- Copy-muutosten suunnitelma
- Verkkosivusisältöjen copyn micro-muutokset
- Tarkastuskierros
- Vienti verkkosivuille
