Kasvumarkkinoinnin kuukausipalvelu

Kerro meille mitä haluat myydä, me suunnittelemme ja ideoimme digitaalisen ostopolun sekä muotoilemme tavoitteellesi kasvumarkkinoinnin kuukausipalvelun.

Odotatko markkinoinnilta enemmän tuloksia? Me muotoilemme yrityksellesi Liidimetodin® kuukausipalveluna.

Hyvä markkinoinnin päättäjä, asiakkaat vaativat yritykseltäsi enemmän kuin koskaan aikaisemmin: personoituja kokemuksia, sisältöjä ja tarjouksia juuri oikeassa kanavassa ja oikeaan aikaan. Äh, miten kompleksista, vaikeaa ja työlästä!? Don’t worry, voit ulkoistaa kasvumarkkinoinnin koneiston suunnittelun, rakentamisen ja kasvuhakkeroinnin meille. Kehittämämme Liidimetodi® luo yhteistyöllemme selkeän rungon ja viitekehyksen aina strategiatyöstä sisällöntuotantoon ja digimarkkinointiin. Koska aloitetaan?

Liidimetodi® on step by step menetelmä, jonka avulla yritysesi suunnittelee ja rakentaa asiakaskeskeisen ja dataohjautuvan digitaalisen markkinointi- ja myyntisysteemin.

Perinteinen brändistrategia ja markkinoinnin vuosikello eivät ole riittäviä työkaluja asiakaskeskeisen ja dataohjautuvan modernin markkinointikoneiston suunnitteluun. Markkinointi Meemin kehittämä Liidimetodi tarjoaa yrityksellesi valmiin viitekehyksen modernin kasvumarkkinoinnin suunnitteluun, johtamiseen ja jalkauttamiseen. Liidimetodin avulla liidien generoinnista ja uusien asiakkaiden kotiuttamisesta tulee ennustettavampaa ja tehokkaampaa.

Ei Work Harder – vaan Work Smarter-periaatteella.

HALO-strategia

Kasvumarkkinoinnin ytimessä on syvä kohderyhmän tunteminen. HALO-strategia antaa valmiin viitekehyksen ihanneasiakkaan tunnistamiseen ja syvempään ymmärtämiseen. Selvitämme mikä on asiakkaasi haluama lopputulos ja mikä on halutun lopputuloksen esteenä.

Digitaalinen ostopolku

Kartoitamme ihanneasiakkaan ostoprosessin vaiheet ja suunnittelemme ostopolun ensimmäisen sprintin sisällöt, laskeutumissivut, automaatiot ja digimarkkinoinnin toimenpiteet jokaiseen näihin vaiheisiin. Laadimme myös selkeän mittariston, jonka avulla voimme tehdä dataohjautuvia päätöksiä resurssien kohdentamisesta jatkossa.

Kasvuhakkeroinnin prosessi

Jalkautamme yritykseesi modernin kasvumarkkinoinnin ja sosiaalisen myynnin prosessin, jonka avulla markkinoinnin ja myynnin rutiinit muodostavat yhtenäisen ja tehokkaan resurssin, jotka työskentelevät asiakaslähtöisesti, dataohjautuvasti ja systemaattisesti kohti yhteistä tavoitetta.

Hintaesimerkkejä

Tässä muutama hintaesimerkki kasvumarkkinoinnin suunnittelusta ja palveluista. Hinnat Alv 0%.

Se, kuinka nopeasti tuloksia saadaan riippuu hyvin paljon yrityksesi lähtötilanteesta. Alla muutama esimerkki:

  • On täysin eri asia aloittaa liidien generointi yritykselle, joka on hyvin tunnettu, kuin yritykselle, joka on täysin tuntematon.
  • Lähtötilanne on hyvin erilainen yritykselle, joka ei ole aikaisemmin tehnyt tavoitteellista digitaalista markkinointia, kuin yritykselle, jolle on kertynyt jo paljon kokemuksia ja dataa aikaisemmasta tekemisestä.
  • Markkinointi on luonnollisesti haastavampaa yrityksille, joilla on paljon kilpailua ja kilpailijoista heikosti erottuva palvelutarjonta, kuin yrityksille joilla on vähän kilpailua ja selkeä erottava tekijä, jolla on arvoa kohderyhmälle.

Jos yrityksesi ei ole tehnyt tavoitteellista digitaalista mainontaa aikaisemmin, menee myös aikaa, että saamme ns. koneet käyntiin. Tekoäly koneiden takana ei ala toimimaan heti niin hyvin, kuin se pystyy toimimaan. Ensin tarvitaan dataa ja onnistumisia, jotta myös kanavat oppivat, millainen ihminen on sinulle potentiaalisin asiakas. Täysin nollista lähtevät mainostilit olemme tyypillisesti saaneet optimoitua hyviin tuloksiin 1-3 kuukaudessa.

Olemme raa’an rehellisiä sinulle ja konsultoimme lähtötilanteesi huolellisesti.

Suurin osa asiakkaistamme vuosien varrella on ollut B2B asiantuntijayrityksiä, jotka haluavat generoida myynnille lämpimiä liidejä.

Tulospohjainen hinnoittelu sopii B2B yritykselle, joka haluaa generoida liidejä myynnille verkosta.

Tulospohjaisilta asiakkailtamme vaadimme muutamia asioita:

  • Ennen tulospohjaisen kasvumarkkinoinnin starttia tulee ostaa kasvumarkkinoinnin suunnittelun palvelu (2500€ + alv)
  • Yrityksesi pitää olla avoin mahdollisille muutoksille ja ehdotuksille, joita suunnitteluvaiheessa teille ehdotamme.
  • Yrityksesi tulee ymmärtää, että uusien liidien generointi ja kaupan syntyminen vaatii markkinoinnin ja myynnin yhteispeliä. Yrityksesi myyntiorganisaation pitää tehdä kanssamme saumatonta yhteistyötä.
  • Yrityksesi kuukausittainen markkinointibudjetti on vähintään 2000e + alv / kk.

Tulospohjaisen hinnoittelun sopimuskaudet riippuvat yrityksen lähtötilanteesta, mutta ne ovat tyypillisesti vähintään 3 kk sopimusjaksoja.

Kuten arvata saattaa, tähän kysymykseen on mahdotonta vastata tuntematta lähtötilannetta. Konsultoimme jokaisen asiakkaan kohdalla digitaalisen ostopolun mediabudjetin. On kuitenkin hyvä tietää, että me meemiläiset teemme kasvuhakkerointia, eli pyrimme dataohjautuvasti löytämään optimaalisimmat kanavat ja mediabudjetin tulosten kannalta.

Tulospohjaisen hinnoittelun ehtona B2B yrityksille on vähintään 2000€ mainonnan kuukausibudjetti.

  • Sosiaalinen media: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
  • Google: SEO, Google Ads, Youtube
  • Natiivikanavat
  • Sähköpostimarkkinointi

Kyllä! Tavoitteemme on olla osa yrityksesi kasvutiimiä ja toimia tiiviissä yhteistyössä muun markkinointi- ja myyntitiimin kanssa. Ideoimme ja haemme jatkuvasti tapoja tuottaa parempia tuloksia.

Kyllä, tuotamme monipuolisia markkinointisisältöjä kasvumarkkinoinnin koneistoihin.

  • Blogisisällöt
  • Some-sisällöt
  • Copywriting
  • Verkkosivut ja laskeutumissivut
  • Visuaaliset oppaat, e-kirjat ja esitteet
  • Kevyet videoeditoinnit

Lähtökohtaisesti me toimimme asiakkaiden omissa järjestelmissä. Meille tuttuja markkinoinnin automatisoinnin järjestelmiä ovat mm. Hubspot, Active Campaign, Kajabi, Vine, Pipedrive ja Drip. uuden opettelu ei ole meille myöskään mikään iso pulla. Verkkosivujärjestelmistä viihdymme parhaiten WordPress alustalla.

Jos kuitenkin yrityksesi tarvitsee teknologiaa, konsultoimme teille sopivimman järjestelmän käyttöön. Emme ole yhteen teknologiaan sidottuja, vaan katsomme aina tilanteen mukaan ominaisuuksiltaan ja kustannuksiltaan fiksuimman ratkaisun. Järjestelmä avataan aina yritykselle itselleen, eli meillä ei ole mitään pimeitä kikkoja sitoa yritystäsi meihin teknologian avulla.

Markkinointi Meemin on tietosuojaystävällinen yritys. Konsultoimme ja neuvomme myös teille tietosuojaystävällisen tavan toimia.

Markkinointi Meemi tekee parhaansa suojatakseen omat sekä asiakkaiden tiedot erilaisilta verkkouhilta ja haittaohjelmilta. Käytössämme on vain laadukkaat teknologiat sekä ajantasaiset tietoturvapalvelut.

Aloita digitaalisen ostopolun suunnittelu tämän oppaan avulla.

Step by Step ohjeet digitaalisen ostopolun sisältöjen ja toimenpiteiden suunnitteluun. Aloita liidien generointi ja uusien asiakkaitten kotiuttaminen vaikka heti!

Ihanneasiakkaan avatarin suunnittelu
Resepti digitaalisen ostopolun sisältöjen ja tarjousten suunnitteluun
Digimarkkinoinnin toimenpiteiden suunnittelu
Digitaalisen ostopolun visualisointi ja To Do List
Markkinoinnin mittariston laatiminen

Meemiläiset

Markkinointi Meemi on kahden kasvumarkkinoija-naisen show. Järjestämme modernin markkinoinnin ja digitaalisen myynnin workshoppeja ja valmennuksia sekä toimimme asiakkaittemme digitaalisen markkinoinnin kumppanina.

JONNA LÖNNROTH

Moikka! Olen Meemin perustajayrittäjä ja moderni kasvumarkkinoija. Toimin tiimimme kasvustrategina, sisältöjen ja toimenpiteiden suunnittelijana sekä kasvumarkkinoinnin valmentajana. Intohimoni on muotoilla ja kehittää markkinoinnin ja myynnin yhteisiä prosesseja sekä yhteistyötä. Tavataan ja sparraillaan, minulla riittää varmasti ideoita, ajatuksia ja neuvoja yrityksesi kasvumarkkinoinnin koneiston suunnitteluun ja kehittämiseen. Verkostoidun kanssasi mielelläni LinkedInissä!

LinkedIn
WhatsApp
Otsikko

MARI PIIPPONEN

Moikka, olen Mari, Meemin digimarkkinoija ja projektipäällikkö. Vastaan Mediatalo Meemin palveluista ja päiväni kuluvatkin asiakkaiden kanssa viestiessä sekä digitaalisen markkinoinnin, konversio-optimoinnin ja verkkosivuhommien parissa. Markkinointi muuttuu kovaa vauhtia ja parhaillani tutkin tekoälyn mahdollisuuksia, työkaluja ja vaikutuksia markkinoinnin prosessien tehokkuuteen sekä tuloksiin. Muutos on työni haaste ja suola! Verkostoidutaanko LinkedInissä?

LinkedIn
WhatsApp
Otsikko

Meitä suosittelevat mm.

Aloitetaanko kasvumarkkinointi yhdessä?

tiimi@markkinointimeemi.fi

+358 40 722 3816

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Select an option
Fill out this field
Käytämme evästeitä ja vastaavia mekanismeja käyttäjäliikenteen analysointiin. Valitsemalla Hyväksy annat suostumuksesi evästeiden käyttöön. View more
Hyväksy
Kiellä kaikki