80% kohderyhmästäsi etsivät ratkaisua ongelmaansa ensimmäisenä Googlesta.
Tuntuu ihan loogiselta olla heitä vastassa täsmällisellä ratkaisulla, eikö?
Pakkohan se on myöntää, että Google Ads on meidän lemppari markkinoinnin työkalu. Ai miksi? Lyhyt vastaus: sillä generoidaan nopeiten ja eniten tuloksia. Google Ads tuo yritysten verkkosivuille ostopotentiaalisimmat asiakkaat. Eli ne ihmiset, jotka ovat valmiita ostamaan heti. Ai mistä me sen tiedämme? Teemme Google Ads mainontaa asiakkaillemme kymmenillä tuhansilla euroilla vuosittain.

Kasvumarkkinoija vai Peruspertti-markkinoija? Tee oikea valinta markkinoinnin kumppanistasi!
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoita on kahdenlaisia: ”Peruspertti-markkinoijia” ja kasvumarkkinoijia. Me kuulumme jälkimmäiseen kategoriaan. Mikä sitten erottaa ”peruspertti-markkinoijan” kasvumarkkinoijasta? No minäpä kerron.
Peruspertti-markkinoija mittaa Google Ads-mainonnan onnistumista mainoksen näyttökerroilla ja klikkauksilla. Hän kertoo sinulle kuukausiraportissaan, kuinka tehokas mainos on ollut ja ajattelee, että koska klikkauksia tulee nyt näin paljon, Google Ads-budjettia kannattaa nostaa, jotta saadaan vielä vallattomasti lisää näitä mahtavia klikkauksia! Hän ei mittaa tai edes kysy sinulta, paljonko nämä klikkaukset ovat generoineet teille liidejä tai myyntiä.
Kasvumarkkinoija tietää, että Peruspertti-markkinoija ratkaisee vain puolet ongelmastasi. Suurin mainonnan haaste missä tahansa kanavassa ei ole liikenteen saaminen yrityksesi verkkosivuille vaan se, miten siitä liikenteestä tehdään maksavia asiakkaita. Meidän on otettava huomioon asiakkaan koko ostopolku ja optimoitava asiakkaan tie kohti haluttua toimintoa. Tätä kutsutaan konversio-optimoinniksi.
Konversio-optimointi vastaa siihen, mitä tapahtuu klikkauksen jälkeen.
Ei ole mitään rasittavampaa, kuin klikata mielenkiintoista mainosta ja saapua epärelevantin, epäkiinnostavan tai epäluotettavan sisällön äärelle. Jokainen meistä poistuu nanosekunnissa saitilta, jos sisältö vaikuttaa vähääkään siltä, että tämä ei ratkaise tulilla olevaa ongelmaa HETI. Konversio-optimoinnin toimenpiteillä huolehdimme myös siitä, mitä tapahtuu klikkauksen jälkeen ja johdattelemme klikkaajan mahdollisimman tehokkaasti kohti haluttua toimenpidettä, kuten yhteystietojen jättämistä, ajanvarausta tai verkkokauppaostosta.
Google Ads-mainoksen ei tulisi johtaa yrityksesi verkkosivujen etusivulle, vaan mainoksen sisällölle optimoidulle laskeutumissivulle. Tuon laskeutumissivun sisältö tulisi suunnitella tarkkaan vastaamaan sitä, mitä asiakkaasi tuli mainoksen kautta sivustoltasi hakemaan.

Google Ads-palvelu, joka on enemmäin kuin peruspalvelu.
Kokeile Google Ads-palvelua 30pv MAKSUTTA!
Luottavaisin mielin ojennamme sinulle 30 päivän maksuttoman testijakson Google Ads-palvelullemme. Uskomme, että sinä aikana näet jo mihin meikäläisistä oikein on. Valitse sopivin näistä paketeista tai pyydä yrityksellesi kustomoitu tarjous.
- 1 Hakusanamainos
- 1 Shopping-mainos
- Laskeutumis-sivu
- Konversio-optimointi
- Kuukausiraportti
- (+asiakkaan määrittelemä mediabudjetti)
- 1 Google Ads kampanja
- 10-20 hakusanaa
- Laskeutumis-sivu
- Konversio-optimointi
- Kuukausiraportti
- (+asiakkaan määrittelemä mediabudjetti)
- 1 Hakusanamainos
- 1 Videomainos (YouTube)
- 1 Display-mainos
- Laskeutumis-sivu
- Konversio-optimointi
- Kuukausiraportti
- (+asiakkaan määrittelemä mediabudjetti)
Meihin ovat luottaneet mm.





