Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimoinnin avulla ohjaat verkkosivuillesi tutkitusti laadukkainta verkkosivuliikennettä, kuin mistään muusta kanavasta tällä planeetalla.

Tehokkain markkinointitaktiikka, joka ei vaadi penniäkään mediabudjettia.

Asiakkaat hakevat itsenäisesti verkosta tietoa enemmän kuin koskaan aikaisemmin ja myös odottavat yrityksiltä paljon enemmän kuin ennen. Jos yrityksesi ei nouse Googlen hakutuloksissa esiin hakusanoilla, joita kohderyhmäsi googlettelee, menetät valtavasti potentiaalisia uusia asiakkaita, jotka ovat ostopolullaan tiedonhakuretkellä kulkemassa kohti ostopäätöstä. Hakukoneoptimointi on kaiken kukkuraksi kustannustehokkain markkinointitaktiikka (ei mediabudjettia) ja se tuo tutkitusti laadukkaampaa verkkosivuliikennettä kuin yksikään muu markkinointikanava tällä planeetalla. Olisiko aika ottaa Google-näkyvyys haltuun?

Liikenteen ohjaaminen hakukoneoptimoinnin avulla verkkosivuille on oma juttunsa, liikenteen pitäminen sivustollasi on kokonaan toinen juttu.

Ei, asiakas ei voi hypätä Googlen orgaanisesta hakutuloksesta kuulemaan hienosta yrityksestäsi, palveluistasi ja katsomaan hienoa lomaketta, jotta kautta voi jättää yhteystietonsa yrityksesi myyntimekanismiin. Tarvitaan AH-MAZIN efekti. Muuten potentiaalinen asiakkaasi nostaa kytkintä nopeasti ja tämä vaikuttaa negatiivisesti niin hakukonenäkyvyyteen kuin brändi- ja asiakaskokemukseen. Asiakkaalla pitää olla verkkosivuillasi jotain tekemistä!

Suomalaiset yritykset ovat yleensä hyviä tässä: ”Me ollaan Yritys AB, toimittu vuodesta 356ekr. lähtien, luotettava ja hyvän tuulinen porukka. Me ollaan alamme asiantuntijoita asiassa X ja palvelemme sinua kaikessa mikä siihen liittyy”.

NewsFlash: Nobody cares. Asiakkaasi odottaa vastauksia hänen mieltään askarruttaviin kysymyksiin ja personoituja ratkaisuja heidän käsillään olevaan ongelmaan. Hän janoaa sisältöjä, joista hän oppii uutta ja inspiroituu.

Valmis hakukoneoptimoinnin toimintamalli, jonka avulla tekemisestä tulee tavoitteellista ja systemaattista.

Aloitetaanko ostopolkujen rakentaminen verkkoon hakukoneoptimoinnin avulla?

Meidän hakukoneoptimoinnin prosessin tavoite on rakentaa yrityksesi palveluille tai tuotteille ostopolkuja verkkoon. Johdattelemme Googlen orgaanisen liikenteen avulla potentiaalisia asiakkaita yrityksesi verkkoympäristöön ja kuljetamme heitä sisältöjen avulla ostopoluillaan eteenpäin. Siksi teemme hakukoneoptimointia suunnitelmallisesti ja tavoitteellisti selkeän toimintamallin avulla. Hyvin tehty hakukoneoptimoinnin suunnitelma on keskeinen osa palvelua, koska se antaa yhteistyöllemme selkeän ja läpinäkyvän toimintamallin. Sen avulla voimme myös tehdä hakukoneoptimointia tulostakuulla.

Maksuton 30min strategiakonsultaatio

Antaa meille tarvittavan tiedon etenemissuunnitelman tekemiselle.

Hakukoneoptimoinnin analyysi

Tutkimme yrityksesi verkkosivuliikennettä ja analysoimme hakukonenäkyvyyden nykytilan ja sen tulevaisuuden mahdollisuudet.

Hakukoneoptimoinnin suunnitelma

Kertoo mitä, miksi ja missä järjestyksessä lähdemme tekemään.

Toiminta ja tulosten seuranta

Käärimme hihat ja ryhdymme työskentelemään tuloksien eteen. Määrittelemme yhteistyöllemme myös tulosten seurannan toimintamallin.

Kuinka paljon hakukoneoptimointi maksaa?

Hakukoneoptimoinnin hinta koostuu monesta eri tekijästä, jotka vaikuttavat työn laajuuteen. One Size-ratkaisua ei ole, ja siksi hakukoneoptimointi hinnoitellaan tarjousperusteisesti. Suunnitelma on läpinäkyvän ja tavoitteellisen yhteistyön edellytys ja sen pohjalta annamme työlle selkeän hinnan. Niin, ja tulostakuun.

Strategiakonsultaatio
0€
  • Etä- tai lähitapaaminen
  • Strategiakonsultaatio
  • Ei sido yhteistyöhön
Hakukoneotimoinnin työt tarjousperusteisesti
  • Alustava tarjous annetaan strategiakonsultaation perusteella.
  • Lopullinen tarjous kun hakukoneoptimoinnin suunnitelma valmistuu.

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

Valikko
Tilaa Kasvu-uutiset! 🚀

Haluatko kuukausittain kasvumarkkinoinnin vinkkejä sähköpostitse? Tilaa Meemin Kasvu-uutiset ja pysytään yhteydessä! 💜