Suomalaisissa yrityksissä elellään vielä perinteisen ja modernin markkinoinnin ja myynnin välimaastossa: digitaaliset kanavat, työkalut ja taktiikat on otettu käyttöön, mutta markkinointia ja myyntiä edelleen suunnitellaan, toteutetaan ja johdetaan hyvin perinteisen kaavan mukaan. Markkinoinnin ja myynnin mindsetissa ei ole tapahtunut sen kummempaa muutosta, vaikka ne ovatkin siirtyneet digitaalisiin kanaviin.
Perinteiset mallit ja toimintatavat eivät vastaa modernin markkinoinnin tarpeisiin ja siksi hyvin usein näen, että yrityksissä tehdään paljon hyviä juttuja, mutta niistä ei saada lähellekään niiden täyttä potentiaalia irti.
Liidimetodin® avulla muutatte mindsetin samalle tasolle yrityksen teknologiavalmiuksien kanssa ja alatte työskentelemään yhtenäisempänä organisaationa systemaattisemmin, tehokkaammin ja ennen kaikkea asiakaslähtöisemmin. Ymmärrätte miten tehdään päätöksiä datan avulla, kohdennatte resursseja tehokkaammin sekä omaksutte modernin kasvumarkkinoinnin prosessin.
Haluatko kuulla näkemykseni, miten teidän yrityksen markkinointia voisi tehostaa Liidimetodin avulla? Varaa 15min sparraukseen puhelu täältä!