Markkinointistrategia on sarja päätöksiä siitä, minne ja miten markkinoinnin ja myynnin resursseja kohdennetaan. Riippuen kuitenkin siitä, minkä tavan valitset tuloksen parantamiselle, markkinointistrategian painopiste on erilainen.
Kun yritys haluaa nostaa hintoja ja tehdä sitä kautta parempaa katetta pitkällä aikajänteellä, puhutaan brändin uudelleen positioinnista. Markkinoinnin on löydettävä keinoja, joiden avulla mielikuva kohderyhmässä siirtyy ”Ikea-hintatasosta kohti Apple-hintatasoa”. Tämä ei tapahdu hetkessä ja tapahtuakseen, se vaatii perusteellista brändistrategia puikkoihin.
Jos etsit yrityksellesi brändistrategia, jonka tavoite on positioida yrityksesi brändi markkinoilla uuteen uskoon ilmeineen päivineen, Markkinointi Meemi ei ole teille oikea strateginen kumppani.
Jos puolestaan päätät tehdä parempaa tulosta lisäämällä myyntiä tai haluatte nipistää kuluja tehostamalla digimarkkinoinnin prosesseja ja optimoimalla asiakkuuden hankintakuluja, valitse meidät!