Digimarkkinoinnin suunnittelua ostopolkujen avulla.

Aika punoa markkinoinnille ja myynnille uusi suunnitelma?

Ostokäyttäytyminen on muuttunut radikaalisti viimeisen muutaman vuoden aikana. Pidentynyt ostopolku, asiakkaiden kasvaneet odotukset ja digitalisaatio asettavat yritykset uusien haasteiden eteen. Olet varmasti jo huomannutkin, että se, mikä toimi ennen, ei toimi enää. Nyt tarvitaan uusia ideoita, digitaalisia ostopolkuja ja automatisoituja markkinointi- ja myyntikoneistoja. Miten tässä rytäkässä pääsee alkuun? Me autamme suunnittelemaan yrityksellesi modernin markkinoinnin ja myynnin prosessin.

Suunnittelutyön vaiheet

Ostopolkusuunnitelma

Konsultoimme ja suunnittelemme ihanneasiakkaasi ostopolun eri vaiheet ja niiden kulmakivisisällöt.

Verkkoympäristö ja automaatiot

Suunnittelemme kuinka ostopolku toteutetaan teknisesti, kuinka se automatisoidaan ja jalkautetaan yrityksesi verkkoympäristöön.

Liikenteen lähteet

Toimenpide- ja sisältösuunnitelma, joilla ajetaan ostopoluille liikennettä.

Markkinoinnin mittaristo

Suunnitelma kuinka ostopolkua mitataan ja mitkä ovat sille relevantteja mittareita sekä mittaristopohja.

Markkinointisuunnitelman avulla…

markkinoinnin tekemisestä tulee systemaattista, säännöllistä ja tavoitteellista.
pystyt mittaamaan markkinoinnin kokonaisuutta, et vain pientä osaa siitä.
markkinoinnin ja myynnin yhteistyö viedään täysin uudelle levelille.
keskityt oikeisiin asioihin ja aikaa ei kulu ihmettelyyn.

Hinnasto

Nääh, kunhan potkin renkata…

Mahtavaa, että tulit potkimaan juuri meidän renkaita. Sillä ei kuitenkaan vielä saavuteta tuloksia. Jos et ole ihan varma, miltä kuulostaisi tunnin mittainen maksuton johtoryhmän Kasvu Kickoff? 

Suosittelijamme

Pyydä tarjous lomakkeen kautta tai varaa 30min etätapaaminen, jossa kartoitamme tilanteesi ja teemme sen pohjalta yhteistyöehdotuksen.

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Fill out this field