Perinteinen vuosikellokamppistelu ei riitä vastaamaan nykypäivän B2B-ostajan monimutkaiseen ja digitalisoituneeseen ostoprosessiin. Asiakkaat liikkuvat saumattomasti eri digitaalisten kanavien välillä, tekevät itsenäistä taustatutkimusta ja odottavat personoituja sisältöjä jokaisessa ostoprosessin vaiheessa. Digitaalinen ostopolkuajattelu mahdollistaa markkinoinnin toimenpiteiden jatkuvan optimoinnin ja kohdentamisen, oikeassa kanavassa oikeaan aikaan. Tämä lähestymistapa johtaa ja inspiroi asiakasta koko matkan ajan, tehden markkinoinnista aidosti tehokasta ja arvoa tuottavaa.
Me autamme suunnittelemaan yritysellesi digitaalisen ostopolkukartan, jonka avulla markkinoinnin dataohjautuva prosessi navigoi kohti asetettuja tavoitteita.
Ostopolkukartta antaa yhdellä silmäyksellä näkymän toimenpiteisiin, joilla vaikutatte eri ostoprosessin vaiheisiin.
Määrittelemme ihanteellisen potentiaalisen asiakkaan yritysprofiilin ja sen ostokomitean päättäjäprofiilit.
Kartoitamme ihanneasiakasyrityksen päättäjien ostoprosessin vaiheet.
Suunnittelemme tavoitteet ja markkinoinnin mittarit jokaiseen ostoprosessin vaiheeseen.
Päätämme digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen myynnin toimenpiteet, joilla päästään asetettuihin tavoitteisiin.
TIIMI@MARKKINOINTIMEEMI.FI
040 722 3816